Meillä on maksukanavat ollut kiinni koko viikon kun unohtui maksaa yksi lasku. Maksettiin se maanantaina ja oletettiin että kanavat aukeaa parin päivän sisällä. Eipä oo auennut.
Soitin heti aamusta sitten ihmettelevän puhelun operaattorille josta ilmoitettiin että toinenkin lasku on jo erääntynyt. Sanoin että jaha, no hoidetaan pois samantien. En löytänyt paperiversiota laskulaatikosta joten kirjauduin Netpostiin katsomaan näkyisikö siellä.
Ei näkynyt! Okei, uusi puhelu operaattorille. Kysyin että missä vika, lasku erääntynyt mutta ei ole koskaan tullut meille asti. Kiva kun ei poika voi katsoa Junioria. Siellä sitten oli kiva täti (?) joka sanoi että jaaha, lasku näkyy kyllä lähteneen mutta hän voi laittaa sen sähköpostiin. Ja koska edellinenkin lasku on maksettu heti kun muistutus tuli, hän avaa kanavat nyt heti ilman avausmaksua.
Kiva saada hyvää palvelua! Nyt on lasku sähköisenä ja maksettu.
Olen ennenkin saanut samanlaista palvelua samasta paikasta; joskus tappelin 9kk puhelimen kanssa joka kävi huollossa 8 kertaa. Ja koska puhelin oli käyttökelvottomana kuukausitolkulla, sain useamman kerran hyvityksenä kuukausimaksun pois laskusta.
Okei, kyseinen operaattori on DNA. Moni sitä haukkuu mutta mä olen aina saanut asiat hoidettua kun olen asiani kiltisti esittänyt :) Tän viimeisenkin puhelun aloitin kyllä iso pippeli otsassa, mutta ääni muuttui kellossa kun palvelu oli hyvää :)
Siinä tämän päivän kiukuttelut.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti