torstai 5. syyskuuta 2013

Nyt kun olen reilun kuukauden päivät omistanut tuon uuden ihanan iPhone 5:n, voin kertoa että on se kyllä mahtava vekotin! Siihen saa mielettömästi erilaisia sovelluksia jotka mun mielestä helpottaa mun elämää jossain määrin. Ja kun latasin vielä Päivän sovelluksenkin, saan sen avulla joka päivä (jos haluan) yhden maksullisen sovelluksen ilmaiseksi. Se on siis erikseen määrätty mikä se minäkin päivänä on, ja eilen mm. latasin yhden kuvankäsittelyohjelman. Joo eihän sillä puhelimessa mitään oikein tee mutta sillä voi jotain pieniä kivoja kuvatehosteita lisätä :) Ja hintakin oli jotain yli 2e, eilen ilmainen :)

Ja kaikki on muutenkin saatavilla. Siis tällä hetkellä mun koko elämä on mun luurissa, oli se kyllä edellisessäkin. Kalenteri, sähköpostit, Facebook, kaikki. Ja kätevä, kun on netti kaikkialla niin jos jotain pitää tietää niin äkkiäkös sen googlaa jos ei muuten löydy.

Voin suositella. Paitsi että harva tuskin enää tätä vanhaa iPhonea ostaa kun kohtahan tulee se uusi. Jos tämänkin olisin tiennyt, oliisin ehkä odottanut muutaman viikon vielä ja hinnan tiputtua hankkinut omani.

1 kommentti:

  1. Oi vitsi, haluaisin hulluna kokeilla sellaisia kuvankäsittelyohjelmia. Lataisin ohjelman, jossa voi kasvattaa naamaansa muutamalla kymmenellä kilolla. Olisin niin helpottunut kun sellaisen shokkikuvan jälkeen näkisin oman naamani peilistä :D

    VastaaPoista