perjantai 11. huhtikuuta 2014

Miksi, oi miksi?!

Elämän suuria kysymyksiä joihin haluaisin joskus saada edes suuntaa antavan vastauksen. Mietin kaikenlaisia outouksia mm. öisin kun muut nukkuvat..

Miksi lapsi vääntää köntsät just kun olen vaihtanut puhtaan vaipan? Miksi?!

Miksi joo joo kohta ei ole kohta vaan kestää useasta tunnista päiviin?

Miksi mun tili on aina nollilla? Enkä edes shoppaile enää. Paljoa. 

Miksi kevät ei jo ala saapua lämmittämään meitä?

Kenen idea oli lopettaa YleX iltapäivä?

Pääsenkö mä tänä vuonna lapsimessuille?

Mikä Volvossa paukkuu? Ei kai jousi oo poikki..?! 

Kuka ajaa aina edellämainitusta bensatankin tyhjäksi?

Miksi alakerran naapureilla on tosi rämisevä pesukone jota voi käyttää vain sunnuntaisin?

Miksi leipäpussiin jää aina vähintään joku pala homehtumaan?

Tuleeko tänä kesänä kunnon ukkosia?

Ja viimeisenä suosikkini jonka täräytin ilmoille muutama vuosi sitten kavereiden kanssa mökillä;

Minne hyttyset menee tuulisella säällä? Tuulen loppuunko? 

Mikä teitä askarruttaa? Kertoo ihan rohkeasti vaan (ja kumoaa mun ajatuksen siitä että oon lääkityksen tarpeessa) :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti