perjantai 24. tammikuuta 2014

Sisustussuunnitelmat lykkääntyivät

Voisihan tässä keksiä aurinkoiselle päivälle muutakin puuhaa kuin istua kotona lukemassa ihmisen anatomiasta ja samalla tehdä sosiaalipalvelujen tehtävää.. 

On viikon ajan ollut karmea flunssa mutta kouluun olen mennyt joka päivä. Kuume kun ei noussut niin katsoin että parempi mennä ettei tipu kelkasta jo alkumetreillä. Nyt olo on jo parempi mutta pojalla on vähän yskää :( muuten ollaan hoidon aloituksesta selvitty ilman pöpöjä; tämäkin yskä lienee peruja multa. Kun ei vaan pahemmaksi mene niin ei tarvii olla koulusta pois. 

Blogi on hieman hiljentynyt, yritän saada kuulumisia päivitettyä taas kun aikaa liikenee. Mun jutut saattaa vaan olla latinaa, kun tässä pitäisi tärkeimmät luut ja lihakset oppia latinaksi. Huh mikä urakka! Ja viikko aikaa. Tällä tahdilla mä olen jo syksyllä valmis lähihoitaja :)

Näihin kuviin ja tunnelmiin. 



1 kommentti:

  1. Latinaksi, apua :D On sulla hommaa viikossa opeteltavaksi. Mulla olisi sulle pullaa tarjolla tuolla omalla puolella. Se on niin kuivakan näköinen, että vaikuttaa mun itseleipomalta :D Koita nyt huilailla niin saat flunssan nujerrettua :)

    VastaaPoista